V této sekci je možné zvolit Váš termín opravy
Pár slov o kalendáři oprav
Práce servisních mechaniků se plánuje od 7.00 do 15.00. V uvedeném čase uvidíte již obsazené termíny zákazníků před Vámi. Volná pole znamenají dosud neobsazený termín. Pokud Vám tento čas vyhovuje, napište objednávku opravy e-mailem a do poznámky uveďte předběžně vybraný čas. Obratem Vás budeme informovat a termín opravy si vzájemně odsouhlasíme.
Upozorňujeme, že dle vytížení počínaje měsícem září již prohlídky umísťujeme pouze do „pořadníku prohlídek“. Nedáváme tedy termín, protože je nutné přednostně přijímat opravy. Zákazníkům zařazeným v pořadníku prohlídek voláme ihned, jakmile se uvolní termín v kalendáři.
Jak opravu objednat?
Práci plánujte takto: 1 spotřebič na 1-2 hodiny. První práce v 7.00, poslední práce ve 14.00. Práci vykonávají dva technici (technik 1 a technik 2), plánujeme tedy 2 opravy na stejnou hodinu.
Níže zobrazené kalendáře Vám zobrazí práci obou techniků popsanou jako „nedostupný“. Tato políčka značí již obsazené termíny (každý technik má své okno kalendáře). Vyhledejte si volné pole – termín, který Vám nejvíce vyhovuje.
Tento termín, spolu s popisem závady, typem spotřebiče a vašimi kontaktními údaji včetně adresy napište do e-mailu.
Do předmětu napište „objednávka opravy“ a odešlete na adresu plynovespotrebice@gmail.com
Zákazníci, kteří mají nastavené emailové klienty v počítači mohou použít formulář níže.
Po obdržení objednávky e-mailem Vás budeme o dostupnosti termínu informovat a potvrdíme přijetí opravy. Nezapomeňte tedy uvést telefonní číslo na kterém budete k zastižení.
Kontaktní formulář :
Servisní technik 1
Servisní technik 2